وکالت و مشاور حقوقی در اصفهان

خدمات پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در اصفهان به صورت حضوری و غیر حضوری

وکالت و مشاور حقوقی در اصفهان

خدمات پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در اصفهان به صورت حضوری و غیر حضوری

خدمات وکالتی و حقوقی توسط وکیل و مشاوره حقوقی در اصفهان به صورت حضوری و غیر حضوری با تخصص در تمامی امور حقوقی و کیفری

بایگانی

انواع وکالت و نحوه انتخاب وکیل خبره

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۱ ق.ظ

در ابتدا باید ببینیم وکالت به چه معناست. از نظر لغوی و به تعریف وکیل و مشاور حقوقی اصفهان وکالت به معنای واگذار کردن و یا تفویض کردن می باشد ولی از نظر تخصصی و حقوقی طبق ماده 656  به این صورت تعریف می شود: «وکالت عقدی است که به موجب آن، یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می‌دهد.» یک وکیل خبره در اصفهان باید تجربه و دانش کافی در زمینه پرونده های حقوقی و کیفری داشته باشد تا بتواند بهترین راهنمایی ها و راهکارها را به شماارائه دهد. بنابراین در انتخاب وکیل خبره در اصفهان بسیار تحقیق کنید و وکیلی را انتخاب کنید که دارای سابقه ای درخشان در این زمینه باشد.  

 

در صورتی که با وجود تحقیقات بسیار باز هم در انتخاب وکیل در اصفهان دچار شک و دودلی شده اید، اعتماد به خدمات موسسه حقوقی حامد امیری در اصفهان می تواند بهترین تجربه را برای شما رقم بزند. موسسه وکالتی حامد امیری با ارائه بهترین خدمات در تمامی امور حقوقی به صورت حضوری و غیرحضوری، رضایت بسیاری از مشتریان را به دست آورده است. علاوه بر این شما می توانید مشکلات حقوقی خود را با مراجعه به سایت حامد امیری به صورت آنلای بیان کرده و به این ترتیب با بهترین مشاور حقوقی در اصفهان صحبت کرده و هزینه های دادرسی خود را کاهش دهید. پس همین الان دست به کار شوید و با مراجعه به آدرس hamedamiri.com مشاوره حضوری و غیرحضوری خود را دریافت کنید.

 

انواع وکالت:

به طور کلی وکالت دسته بندی های مختلفی دارد که یکی از این ها وکالت مطلق و وکالت مقید می باشد که در ادامه هرکدام از این ها به طور کامل توضیح داده می شود. وکالت مطلق به وکالتی گفته می شود که در آن یک فرد مسئولیت رسیدگی و بررسی تمامی مسائل و امور اداری و مالی فرد دیگر را به عهده می گیرد و برای انجام این کارها دیگر وکیل نیاز به اجازه موکل خود نخواهد داشت.

وکالت مقید به وکالتی گفته می شود که در آن یک فرد مسئولیت رسیدگی و بررسی یک کار مشخص را بر عهده می گیرد و تنها حق فعالیت در آن زمینه را دارد. مثلا می توانید برای خرید و فروش خانه خود از وکالت مقید استفاده کنید. توجه کنید که در صورتی که برای امور مالی و یا اداری خود در شهر اصفهان به دنبال یک وکیل خبره هستید باید تحقیق وسیعی انجام دهید و موارد زیادی را بررسی کنید.

یکی دیگر از دسته بندی های وکالت که براساس شکل آن می باشد شامل وکالت های رسمی، عادی و شفاهی است. باید بدانید که موضوع و مورد وکالت باید به گونه ای انتخاب شود که به موجب قانون یا در در انحصار فردی نباشد و حتما خود موکل هم قادر باشد آن را انجام دهد.

 

حدود وکالت

طبق ماه 663 یک وکیل حتما باید وکالت کارهایی را بر عهده بگیرد که خارج از حدود وکالت نباشد و طبق ماده 661 در صورتی که وکالت از نوع وکالت مطلق باشد و در آن قید نشده باشد که مربوط به چه کاری است باید برای اداره اموال در نظر گرفته شود.  

 

مورد وکالت

برای مورد وکالت باید موارد زیر را در نظر گرفت:

  1. مورد وکالت اصلا نباید درحوزه مسائلی باشد که در آن قانون الزام به مباشرت شخص اصیل داشته باشد و حضور وی ضروری باشد ،مثلا مورد وکالت در سوگند.
  2. حتما باید مورد وکالت واضح و شفاف قید شده باشد. در صورتی که وکالت از نوع مطلق باشد، مربوط به امور اداری و مادی است.   
  3. مورد وکالت می تواند هم مربوط به امور مادی و هم مربوط به امور حقوقی باشد و در کل مربوط به تمامی حوزه ها باشد به جز مواردی که به ضرورت مباشرت اصیل توجه می کند.

 

وکالت در توکیل

در صورتی که وکیل در وکالتی که بر عهده اوست نیاز به کمک شخص دیگری دارد حتما باید به طور صریح بیان شود و به این صورت انجام می شود که یا با هم وکالت کنند یا اینکه هرکدام کار خود را به صورت مستقل انجام دهند. در صورتی که وکالت رایگان قید نشده باشد، وکالت با اجرت در نظر گرفته می شود و طرفین هر موقع که بخوهند می توانند قرارداد را فسخ کنند.

 

وکالت به روش های زیر مرتفع می شود:

  1. خود موکل، وکیل را برکنار کند.
  2. یکی از طرفین (وکیل یا موکل) فوت کنند یا دچار جنون شوند.

 

یکی از دغدغه هایی که مردم شهر اصفهان در حال حاضر دارند انتخاب وکیل اصفهان می باشد که نیاز به تحقیق و بررسی زیاد می باشد. بنابراین با توجه به موارد ذکر شده در بالا باید در انتخاب وکیل اصفهان دقت بسیاری داشته باشید تا بتوانید با خیال راحت پرونده خود را به آن وکیل بسپارید. شما می توانید با مراجعه با سامانه ثبت و رزرو آنلاین نوبت در سایت hamedamiri.com از تجارب حامد امیری وکیل خبره در اصفهان بهره ببرید و دیگر نگران پیگیری پرونده خود نباشید.

 

منبع : rajanews.com/news/328422/انواع-وکالت-و-نحوه-انتخاب-وکیل-خبره

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۲
sara rahnama

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی